Starstruck haha..

Har sedan långt innan haft en grov crush på modellen Keith Powers sedan Dessi visade mig honom. Världens finaste skapelse ungefär! Så en dag beslutade jag mig för att kontakta honom angående min ritning på Chris Brown, ville bara se om han skulle svara på mig vilket han även gjorde! Han blev imponerad och ville att jag skulle måla av honom i utbyte med att han skulle lägga upp bilden på hans instagram. Så starstruck som jag är så började jag teckna direkt! Blev klar igår och skickade bilden till honom, han höll sitt ord och la upp bilden! Min glädje gick inte att beskriva vid det tillfället, det var overkligt. Känns så sjukt att en kille som jag verkligen dör för nu vet att jag existerar och är imponerad över mina teckningar. Detta kommer jag kunna leva länge på! Här nedan kommer även resultatet.
 



Maja skriver:

Wow! Så sjukt duktig du är!!!

Svar: Tack så jätte mycket!!
Amanda Ahmeckovic


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar