"Allting kommer att ordna sig, när man minst anar det så kommer det"


Vädret suger här i Örebro, allt är grått, trist och regnet kommer och går lite som det vill. Målat mina naglar i världens bästa färg för att försöka matcha det tråkiga vår(höst)vädret lite.

Skolan var chill i idag. Hade bara nationella prov på morgonen och slutade alltså klockan 11. Kollade på film och hade pizzadejt resten av dagen. Fick även världens bästa samtal(!!) Efter en halvtimmas telefonsamtal och därefter en halvtimmas arbetsintervju via Skype så har jag gått och blivit med jobb. SÅ HIMLA LYCKLIG. Är numera medlem i företaget PerformIQ som jobbar med event inom speciellt olika idrottsförbund.
Har även en intervju imorgon angående sommarjobb, är väldigt nervös men tänker positivt. Nu ska jag lägga mig och sova ut för imorgon börjar jag klockan 11. Weho, god natt.

KassandraPalma skriver:

snyggt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar