Ny vecka

 
Tjabba tjena! Måndag och en ny vecka. Pallrade mig till skolan klockan kvart över åtta imorse vilket var helt onödigt. Hämtade en bok och rörde mig sedan hemåt klockan nio. Så nu är jag alltså hemma och ska plugga. Behöver den här vilar dagen då jag inte har hunnit vila något i helgen, jobbat och festat. Jag som heller inte är van vid att jobba resulterade i att min kropp blev extra trött. Men jobbet gick bra, trivdes och lärde mig många nya grejer! Agerade nämligen servitris tillsammans med trevlig personal åt 700 blinda/synskadade gäster. Trerättersmiddag och dans bjöds det på. Väldigt roligt men svårt eftersom att jag inte hade gjort det tidigare men det gick bra.
Blev världens ointressantaste text nu men jaja, vi hörs när jag har något viktigare att skriva! Pöss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar