Ledig

Är i princip ledig hela veckan, har bara en lektion jag måste gå på. Otroligt skönt! Fick även samtal från sommarjobbet idag så det är klart, ska jobba hela juni och juli. Otroligt skönt det med!! Haha. Bokat lägenhet i Kroatien, ska ungefär bo PÅ stranden, terrassen sträcker sig till havets kant. Sen är även allt till Ayia Napa klart. Så min sommar börjar likna något. Det är bara allt innan sommarlovet som är så huller om buller och super stressigt haha. Men det löser sig! Jag mår bra och vill önska alla er en jätte bra dag, vecka, månad, sommar! Pöss
 
Bild från förra sommaren med tjejerna i Montenegro

Anonym skriver:

Vila i frid :(

... skriver:

<3 <3

Anonym skriver:

R.I.P

Anonym skriver:

R.I.P

Anonym skriver:

<3

Anonym skriver:

Vila i frid :( <3

Anonym skriver:

Finaste Amanda! Vila i frid vännen, vi tänker på dig <3

Anonym skriver:

Vila i frid!

Paula skriver:

Vila i frid

Anonym skriver:

Vila i Frid finaste Amanda!<3

Wiilow [Foto Tankar Känslor] skriver:

Vila i frid!

Ida skriver:

R.I.P

Sabina skriver:

Vila i frid tjejen!

Anonym skriver:

Det är offatbart det som hänt. Alla mina tankar till din familj.

Sanndra skriver:

Vila i frid gumman

Anonym skriver:

Tragiskt...! R.I.P.

Anonym skriver:

Älskling så söt och godhjärtad

Emiza skriver:

vad har hänt?
RIP

balkan tjej skriver:

Vila i frid 😞 du förtjänade inte det här älskar dej för evigt /din kusin .

Antonia skriver:

http://antonianoaksson.blogg.se/2014/june/ett-stort-jakla-tack.html

Alexandra skriver:

Jag kände dig aldrig men jag vet att du inte var värd att mista livet! Vila i frid hjärtat <3

Alicia & Liza skriver:

Vilken härlig bild, bruna & fina!
Kram Alicia ♥

JAG HETER TOTTE skriver:

Jättebra foton!!! Superbra! Inspirerande! Du är min förebild!

PS! GÅ IN PÅ MIN BLOGG!!!

Jättebra foton!!! Superbra! Inspirerande! Du är min förebild!

PS! GÅ IN PÅ MIN BLOGG!!!
http://mybeautifulpictures.blogg.se

wilma skriver:

vila i frid finaste :( <3

johanna skriver:

<3

Aykut skriver:

Ni som tar tillfället i akt och länkar era bloggar: jag hoppas att ni skäms. Ni är ett gäng vidriga, ynkliga och patetiska människor som försöker vinna läsare på en flickas död. Jag äcklas av er.

Vila i frid vännen. Kommer aldrig glömma dig.

Anonym skriver:

Vila i frid nu älskade vännen, du är alltid med oss och vi är alltid med dig. Volim te<3

Till Aykut skriver:

Någon av de som länkade med namn vet jag har skrivit med Amanda så dra inte alla över en kant Aykut!

Anonym skriver:

du var inte värd detta. Vila i frid Amanda <3

En i mängden skriver:

Det här är helt sjukt som har hänt. Du är 17 år gammal precis som mig och får möta ett skede i livet som bara in ska få inträffa i den här åldern! Jag känner inte dig men blev lika berörd av detta som vilken annan medmänniska som helst skulle bli.
All kärlek till dina anhöriga Amanda, ni kommer klara det här tillsammans!

/ en i mängden

... skriver:

Hej,det var jag som råkade länka min blogg i detta inlägg då jag faktiskt inte visste vad som hade hänt och hade jag vetat vad som hade hänt hade jag såklart inte länkat mitt inlägg ,så dum är jag inte!

Jag tycker det är tragiskt det som hänt och det här är sånt som inte får hända en 17 årig tjej, jag skänker en styrkekram till hennes nära och kära!

/Någon som inte visste vad saken gällde..

Adriana Aroose skriver:

VICTORIA'S SECRETS TÄVLING PÅ BLOGGEN!
Du har nu chansen att vinna två victoria's secrets perfymer!
Inga svårigheter alls!

här är direktlänk: http://adrianaaroose.se/2014/june/tavling.html#comment

Adriana Aroose skriver:

måste be om ursäkt för min länkning!
Visste inte att detta tragiska hade hänt! ber verkligen om ursäkt!
har skuldkänslor nu verkligen!
Detta är tragiskt, styrkekramar till din familj och nära och kära!
Vila i frid. <3

Anonym skriver:

Lev i frid där uppe och vi finns alla med dig! Du är en ängel och är en stor förebild för många. Rip!

Anonym 456 skriver:

Vila i frid <3

Kan någon berätta i DETALJ vad som har hänt. Har inte fått några detaljer. Så nån som har koll på detaljer?

Anonym 456 skriver:

Vila i frid <3

Kan någon berätta i DETALJ vad som har hänt. Har inte fått några detaljer. Så nån som har koll på detaljer?

Anonym skriver:

Vila i fred fina du <3

Anonym skriver:

R.I.P - Vila i frid. 😥

Anonym skriver:

finaste mändy, vi saknar dig


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar