Taco fredag

Alla dessa taco fredagar, ätit det dem tre senaste fredagarna nu. Går verkligen inte att trötta på tacos! Idag stod Bea som fixare, vi var nämligen ett gäng tjejer som åkte hem till henne, åt tacos och kollade Idol. Dock så vart det mer snack än tittande. Blev heller inga bra bilder, vilket är tråkigt. Men imorgon ska jag se till att det kommer upp lite fina bilder här på bloggen. Ska upp klockan 8 imorgon eftersom jag har lovat mamma att stå på loppis med henne. Vi måste ju rensa lite innan flytten! Vilket jag kan berätta mer om någon annan dag. Så med detta inlägg säger jag förlåt för dålig uppdatering idag och även godnatt, vi hörs imorgon!! 
 
En bild på mig och Dessi när vi är lite kärleksfulla vilket är en ovanlig syn..
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar