Macklemore & Ryan Lewis

Juste! Har glömt att berätta en sak för er. Den 1 oktober ska jag nämligen till Norge, Oslo. Närmare bestämt till min syster som för tillfället jobbar och bor där med sin pojkvän. Ska vara borta i 6 dagar vilket blir som en liten mini semester och får äntligen träffa min saknade syster. Ska dock inte bara åka dit för att hälsa på dem, utan för några dagar sedan så överraskade hon mig och sa att hon har köpt konsert biljetter till självaste Macklemore(!!!) Så jag ska alltså se honom och Ryan Lewis i Telenor arena i Oslo den 2 oktober. ÄLSKAR i princip alla hans låtar och ska bli så mäktigt att få se honom i verkligheten! Världens bästa syster 
 
Bilden är tagen senaste gången jag var i Norge
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar