Bara en massa text

Blogg.se sammarbetar inte med mig just nu, går inte att ladda upp bilder av någon konstig anledning. Blir så jävla irriterad. Och ett inlägg utan bilder är ju inte alls kul. Så förlåt för det! 

Har i alla fall haft en härlig dag med Dessi, lagat pannkakor med nutella vilket resulterade till en rejäl sockerkick, skattade en hel del och sen somnade vi båda i soffan haha. Nu måste jag packa ner lite kläder, då jag åker till Stockholm imorgon med Dessi, Danielle och Wenche. Vi stannar hela helgen, har dock en hel del grejer jag behöver göra just nu så jag får ångest, men ska ändå bli skönt att åka bort lite! Nu ska jag se till så att jag inte har glömt något, åker nämligen direkt efter skolan så kommer heller inte hinna blogga genom datorn imorgon. Men ska se till att mobilblogga och kanske fixa något tidinställt inlägg så det inte är så tomt här i lilla bloggen. Hoppas ni har en lika bra helg som jag ska ha! kraaam 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar