Tjoooo

Tog en liten omedveten bloggpaus över helgen haha. Syster kom hem hit till Örebro och mormor har kommit så har spenderat all min tid med dem. Gått runt på både Marieberg och stan, fikat och bara myst. I fredags- och lördagskväll var jag dock hos Josefin, hade två jätte bra tjejkvällar med mina fina vänner. På dagarna har jag även burit flyttlådor upp för hundra trappor vilket har resulterat i en hel del träningsverk i armarna! Här kommer tre bilder från dem senaste dagarna :)

Hängde runt på stan i detta, dels i ett par svarta Vans som är mina nya favoriter!


Maribergshäng med systrarna 


Disikerade får-organ på naturkunskapen, tror dock inte ni vill se bilder på själva organen så denna bild på Wenche räcker gott och väl haha! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar