tjabbalabba


 
Bilder sen igår, har gått och blivit stamkund på Espresso house känns det som haha.. Älskar även min nya mössa och funderar på att köpa ännu en till fast i grå! Mössor på hösten/vintern är enligt mig så himla snyggt. 

Sitter just nu i skolan och behöver verkligen plugga, vilket jag dock inte gör.. Som vanligt. Måste hem sen och fixa lite grejer sen kommer mormor hit, ända vägen från Bosnien. Hon stannar nog här till jul, nyår och lite efter det. Ska bli skönt att få träffa henne eftersom att jag aldrig gör det. Plus kommer det alltid finnas god mormors-mat hemma och det är inget negativt! Nu måste jag återgå till föreläsningen jag sitter på. Pöss

Jennifer skriver:

Vart har du köpt mössan? :)

Svar: Jag har köpt mössan på Carlings! :)
Amanda Ahmeckovic


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar