Plugggg

Sitter just nu och skriver ett hemprov som jag har i filosofi till imorgon. Går lite sådär eftersom jag har så jävla svårt att koncentrera mig. Men kände ändå att jag ville skriva här lite eftersom jag inte skrev något igår. Fast har inget speciellt att skriva om egentligen, bara att jag har otroligt mycket plugg jag måste göra snarast eftersom att jag är van att halka efter hehe..
Började dagen i alla fall med ett spinning pass klockan 7.00 med Dessi, hur trött jag än var så tog jag mig dit och känslan efteråt är ju oslagbar. Kunde sedan för en gångskull i lugn och ro äta en god frulle(JÄMT stressad på morgonen) och gå till skolan. Sedan har jag suttit med provet och handlat mat med mamma. Inte ett så intressant inlägg men kommer nog upp några fler bilder från Montenegro senare som jag har glömt att visa er. Kika in då! :)
 
Har tyvärr inga bilder så ni får kolla på denna fina bild som är tagen utav min friendo Dessiiiii

elin wahlberg skriver:

vad fin bild!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar