Norge levererar


Två gamla bilder på Amora

Alltså detta land och denna stad! Älskar det! Kom fram runt halv tio igår kväll och allt var fortfarande öppet, affärerna stänger inte förens 10 och det var hur mycket folk ute som helst. Möttes av Lana, Ida (Lanas kompis) och hunden Amora. Var så trött och hungrig så vi gick bara hem och tog det lugnt. 

Vaknade däremot imorse klockan 10 av att Amora hoppa på mig.. Ätit frukost, pluggat och busat med hunden har jag hunnit göra. Måste hinna laga mat innan Lana kommer hem och sedan hoppa in i duschen. Vid 6 rullar vi mot Telenor Arena och Macklemore!! Tror inte jag hinner blogga något mer idag tyvärr, men uppdaterar imorgon om inget annat. Nu måste jag ut med Amora! Kramiiis
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar