Nattinlägg

En liten bild jag tog idag
 
Ligger i sängen och ska strax sova. Tänkte kika in här lite innan bara och säga hej! Stannade hemma från skolan idag eftersom att jag bara hade en lektion vilket jag ändå inte skulle göra något på så kände att det var okej att stanna hemma. Väl hemma rensade jag lite inför flytten och passade på att ta ner min klädhängare vilket resulterade till en stor tom yta. Fick då en ide att träna på mitt handstående vilket inte är i toppform, så resten utav dagen så stod jag mest på händer haha. Senare klockan 7 körde jag spinning (ungefär det enda jag tränar inser jag, lite variation vore bra haha men nej..) och efter blev det lite rygg och triceps. Nu som sagt ligger jag då i sängen och laddar inför ett simprov vi ska ha med skolan imorgon. Inte så taggad dock! Men men.. God natt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar