Höstlov

Då har även jag gått på höstlov så som resten utav alla ungdomar som går i skolan här i Örebro. Känns skönt att bara kunna ta det lugnt och ta igen lite skolarbeten. Dock så skulle jag inte tacka nej till lite roligheter och annat kul under denna vecka. I lördags så hade vi en liten avskedsbrunch för Danielle som just nu befinner sig i USA. Vi åt amerikanska pannkakor och drack färskpressad juice. Senare både på lördagskvällen och söndagskvällen så har jag hängt hemma hos Josefin med mina fina vänner. Med andra ord en rolig och skön helg!
 
 

elin wahlberg skriver:

vad gott!

Sofie skriver:

Ser gott ut!

Jonas skriver:

Imo, så är det där grymt nice att köra på efter ett svettigt träningspass på gymmet ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar