Eminem

Har fått en fetisch för Eminem igen, älskar verkligen alla hans låtar. Han är även en utav mammas favoriter så det är ungefär bara hans låtar som går på repeat här hemma. ÄLSKAR även att lyssna på honom innan jag ska träna och under tiden jag tränar. Blir så peppad utav hans så kraftfulla röst och låtar. Ni har väl inte missat låten Survival? En utav hans nyaste singel. Även en låt utav hans kommande album "The Marshall Mathers LP 2" som kommer ut i början av november. En riktig träningslåt enligt mig, blir riktigt taggad av den. Varför jag just skriver om honom nu är för att jag ska kila iväg på ett spinning pass och behövde taggas igång lite haha. Så vi hörs senare!
 
 

25 to Life, en utav alla mina favoriter


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar