7 saker ni kanske inte visste om mig

  • Vad jag än äter så äter jag kanterna först, spelar ingen roll om det är en smörgås, hamburgare eller en chokladbit osv. Den sista tuggan jag stoppar in i munnen kan det INTE vara en kant på helt enkelt. Vet dock inte varför jag gör såhär, det har bara varit en vana hela livet och känns fel om jag nu skulle ändra på det. 

  • Jag bryr mig alldeles för mycket om mina naglar, målar nytt nagellack varannan dag ungefär och skulle aldrig kunna gå utan nagellack. Bryr mig mer om att ha fina naglar än att ha fint hår haha..

  • Jag är alltid så petnoga. Kan ta mig flera minuter att bre en macka eftersom att det måste vara smör precis överallt och fyller alltid min taco alldeles lagom mycket så jag ska kunna vika ihop den perfekt. Dock är jag bara petnoga när det gäller onödiga grejer, inte när det gäller att lämna in en uppgift i tid eller att jämt ha mitt rum städat. Vilket skulle vara bättre..

  • Jag ÄLSKAR avokados. Skulle kunna leva på den frukten, eller grönsaken(?) Vet inte ens vad det är för något.. Men äsch, jag älskar det sååååå mycket ändå!!

  • Jag är väldigt dålig på att visa känslor framför folk. Är dålig på att berätta hur mycket jag tycker om någon eller prata om något som gör mig riktigt ledsen. Håller det hellre för mig själv. Dock är jag en väldigt känslosam person men visar det inte så mycket utåt. Gråter även till nästan varje film och serie. 

  • Jag HATAR att prata inför folk. Det är min största rädsla. Slinkar mig alltid ur redovisningar och presentationer. Mår psykiskt dåligt av att ställa mig framför flertal människor och visa upp något som jag har gjort. När jag väl blir tvingad till att göra det så gör jag det, dock slutar det oftast med att jag brister i tårar så fort jag är klar. Vilket är väldigt jobbigt och detta är verkligen det värsta jag vet.

  • Mina högsta drömmar är att hoppa fallskärm, bli pilot och kunna äta hur mycket mat som helst utan att kunna bli mätt eller fet.

 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar