Tre mysiga dagar

Fredagen började med mat och prat på Saigon, fortsatte med en spontan myskväll hos Moa och ledde sedan till en sleepover. Vi mös på rejält med tända ljus, skratt och massage, välbehövligt. Dagen efter åt vi redig frulle och sedan gick jag upp på stan en snabbis med Lejla och Wenche. På lördagskvällen möttes jag tjejerna igen och hade ännu en myskväll fast nu hemma hos Jossan. Vi gjorde S'mores, försökte planera vår kommande resa och spelade sällskapsspel. Slutade även här med en övernattning och en rejäl frulle. Pannkaksfrulle! (eller PANGkakor som Moa och Dessi säger haha!!). Haft en jätte skön och lugn helg, vilket var perfekt för mig och min halvt fungerande kropp. Nu ska jag hoppa in i duschen och sätta på en film. 
 
Håll i er haha, här kommer det 4(!!) matbilder.. Ovanligt, det är det enda jag tar kort på.

Julia Grönberg skriver:

Assåå pannkakor, jag dör. Satan så gott det såg ut.

Svar: Det var jätte gott också!! :D
Amanda Ahmeckovic

Hemma Hos Felicia skriver:

mmm så gott! Såg att ni hade digestive, hahah älskar det! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar