The "earth" without "art" is just "eh"

Kände att det var länge sen jag satte mig ner och skissade lite. Så för någon kväll sedan så satte jag mig ner och började rita. När jag väl sitter där på golvet med en penna så försvinner jag in i min egna bubbla. Jag pennan och musiken. Låter jätte töntig just nu men det är verkligen så. Tiden bara flyger iväg och helt plötsligt har jag suttit där ett ex antal timmar. Behöver dessa stunder ibland då jag bara stänger av allt. Denna gång valde jag att rita av bloggaren Kenza, fråga mig inte varför.. Är dock inte helt nöjd, ett snett och ojämt öga och fel skuggning. Men den är inte klar ännu så vi får väl se hur resultatet blir. Om jag nu blir klar med den, blir oftast aldrig nöjd så orkar inte ens göra klart dem haha.. Äsch, visar en bild ändå! 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar