November, höst och depp


Lite egopics från några dagar sedan

Fixat internet hemma och allt börjar komma på sin plats i lägenheten. Skolan rullar på som vanligt, väldigt mycket att göra och längtar bara på att få gå ut på praktiken. Humöret har inte varit på topp dem senaste dagarna och jag stöter bara på en massa motgångar. Vill bara gå i ide typ. Därav har jag inte bloggat eftersom att jag inte vill sprida negativ energi här på bloggen. Men som mina vän Wenche sa så är man ju människa. Vissa dagar mår man bättre och vissa dagar sämre. Det är bara att acceptera det och tänka positivt. Efter regn kommer solsken som man brukar säga! Så var bara tvungen att skriva av mig lite, jag är ju trots allt en människa med känslor.

Några låtar från Eminems nya album som nu har släpps, älskar det.
Eminem - Beautiful pain       Eminem - Headlights       Eminem - Stronger than I was


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar