Moviiiiiin'

Är mitt uppe i flyttkaoset och ville bara säga hej! Flyttar som sagt äntligen imorgon, eller vet inte om jag tycker det är kul eller inte. Visst kommer det bli kul med något nytt och annorlunda, gillar förändringar men trivs så himla bra här vart jag bor just nu. Har även bott här i 9 år nu så jag har ju växt upp i detta radhus, hittat mig själv och mina underbara vänner här. Har otroligt många minnen härifrån både bra och dåliga, så det är ju lite jobbigt att lämna det bakom sig. Fast på samma sätt skönt. Dock är jag väldigt positiv av mig så jag ser framemot den nya lägenheten och är säker på att det kommer bli bra. Ser det som en ny början, hjälper mig radera de minnen jag inte vill minnas och kan fokusera på det som kommer tillsammans med min mamma och min lillasyster!
 
Blev en lite djup text, skulle ju trots allt bara skriva hej! Kommer upp bilder från halloweenfesten senare ikväll. Nu måste jag bära ut möbler.
 
Sista natten här, måste dock sova i soffan eftersom att min säng för tillfället inte existerar!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar