Need inspiration

Egentligen har jag ingenting speciellt att skriva om men vill ändå försöka att hålla igång denna blogg litegrann. Jag håller som sagt på att göra om i mitt rum och är strax klar! Igår och dagen innan det började vi med syrrans rum också, det blev även klart igår vilket var skönt. Blev snyggt med lite romatiskt tema. Hängde även på Gustavsvik med mina två systrar mestadels utav dagen igår. Välbehövligt för min kropp eftersom att jag ungefär bara har sovit under detta lov. Men nu måste jag kila, fick hem ett brev idag som jag väntat på. Det gör att jag kan beställa en ny telefon, vilket jag längtat efter! Puss så länge.

En bild på min fina och väldigt jobbiga lillasyster, men älskar henne så mycket


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar