Framkallat bilder

Glömde berätta att jag har beställt en hel det bilder som förhoppningvis kommer ner i min brevlåda imorgon! Längtar till att få sätta upp dem på väggen och har en idé om hur jag ska göra, vilket förblir hemligt tills bilderna är uppsatta! Beställde på sidan Fujudirekt.com vilket är en toppen sida eftersom att dem första 100 bilderna du beställer blir gratis, bara frakt som kostar. Så in och beställ, super enkelt och nästintill gratis! Alltid kul med väggar som är fulla utav minnen och personliga bilder. Här får ni se några få bilder utav dem jag har framkallat!
 
Tjejerna överraskade mig på min födelsedag med presenter och äventyr, har jordens bästa vänner. 12 mars 2012
 
Orsa med härliga vänner, grym resa full utav oförglömliga minnen.
7-11 mars 2012


Sommaren 2011, den bästa sommaren hittills 
 
Jag och Rebecka(lillasyster) i Spanien
maj 2012


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar