1 Januari 2013

Som rubriken säger, nu är det 2013 och ett helt nytt år. Mitt slut på 2012 var helt fantastiskt bra och början på det nya året likaså. Vi började med lite mat hos Danielle och sedan drog vi oss vidare ut till marieberg där vi inte stannade alls länge eftersom att klockan började närma sig tolvslaget. Vi hann i alla fall till slottet precis innan klockan slog tolv där det sprutades skumpa och fyverkerierna satte igång. Fick även en mysig nyårskyss!
Vi träffade på några fler vänner och dem drog med oss på efterfest där vi hamnade ett bra tag eftersom att vi aldrig fick tag på en taxi hem vilket resulterade till att vi fick ta en lååång promenad. Men klockan 04.20 var vi äntligen hemma och somnade som små prinsessor! Kan säga att det var den bästa nyårsaftonen hittills.

Eftersom att jag för tillfället inte har en mobil så blev det inte alls många bilder för min del, eller nästintill inga. Men här bjuder jag på några jag tagit ifrån vännerna. Hoppas ni hade ett as bra nyårsfirande, precis som jag! 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar